Fighting “Uberization” Part XI

A Seattle Messenger (1).jpg
Seattle Messenger

There are some courier traffic moves that are complained about by civilians.  One is riding between cars.  If a bike rider were to ride exactly like a vehicle, two things would occur.  First, he would obstruct traffic on open streets because he would take an entire lane (which is his right).  On crowded streets, the bike messenger waiting behind cars would be no faster than a car.  Fifteen-minute deliveries, demanded by clients, would no longer be possible even in off-peak hours; not to mention more congestion for drivers, irritation for drivers who want to cut around the bikes, possibly more cars on the street to replace bikes, higher delivery costs, drop in productivity for messenger services.

En circulation les coursiers montent avec un mode les citoyens ne comprend pas et se plaindront contre.  Quand on monte entre les voitures on va plus vite.  Sinon tu deviens un obstacle car tu as le droite prendre les voies entières.  Sur les rues plein d’embouteillage si on attend les voitures, tu n’es pas plus vite que les voitures.  Les 15 minute livraisons deviendra impossible, même pendant en dehors des heures de pointe.  Aussi quand tu attends tu deviendras embouteillage.  Si les vélos ont disparu :  il y a aurait plus des voitures, plus d’embouteillage les prix par livraison augmentera productivité baissera. 

Another popular complaint is red light running.  Messengers tend to run lights less when they are well paid.  The necessity to be fast is eliminated with job and financial security.  Still there are the thrill seekers who blow lights out of sheer exuberance.  In the worst case scenario, a courier might dent a quarter panel and take out a light on a car.  He also might injure a pedestrian.  A car on the other hand is certain to do several thousand dollars in damage when it hits something.  When a car hits a pedestrian, it is very likely to kill or seriously injure them as statistics prove.  Running red lights by any road user is unacceptable, but some road users pose more of a menace than others.

Une autre plainte populaire est trompée des feux.  Le fait si les coursiers gagnent la bonne vie ils ne sont assez presse tromper les feux.  Quand tu as sécurité financière et de l’emploi être rapide et illégal n’existe plus.  Encore il y a les coursiers exubérants qui trompe les feux enjouiez plus mauvaise situation le coursier peut être causera une dépression sur une voiture ou cassera de glace.  Peut-être il pourra blesser un piéton.  Si une voiture frappe quelques choses elle surement fait les milliards de dollars en damages et si elle frappe le piéton c’est vachement plus sûr que le piéton est blessé sérieusement ou tue.  Tromper les feux non favorables mais il y a les utilisateurs que sont plus d’une menace que les autres.

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